הם תמיד נמצאים שם בשבילנו, מוכנים לכל משימת קירור ואחסון, ומבטיחים שימור של מוצרים מתכלים בקנה מידה גדול. נו, אתם יודעים על מי אנחנו מדברים – אלה הם המקררים התעשייתיים כמובן. אבל רכישת ציוד חדש לגמרי יכולה להיות חוויה תקציבית לא פשוטה בכלל עבור עסקים רבים. ומנגד, האלטרנטיבה של קניית מקרר תעשייתי יד שנייה, עשויה להיות בחירה טובה במיוחד עבור אלו שלא מנהלים תקציבי ענק, ומחפשים אחר חלופות זולות. מדובר בנוהג נפוץ למדי, ועסקים רבים אכן הולכים על האופציה הזו, אך שנייה לפני שאתם מבצעים את העסקה, אנחנו מזמינים אתכם לקבל כמה טיפים שיהפכו אותה להרבה יותר פשוטה.

רכישת מקררים תעשייתיים יד שנייה

קצת על מקררים תעשייתיים

עוד לפני שניגשים לקנות אחד, חשוב להבין על ההיגיון שעומד מאחורי המקרר התעשייתי. מדובר במוצר הכרחי עבור עסקים רבים, במיוחד בעולמות המזון, התרופות והמדע, שמשמש לאחסון קר בקנה מידה גדול. אלו לא המקררים הביתיים שאנחנו מכירים היטב, מדובר על חללי אחסון הרבה יותר גדולים, שאמורים לקרר כמות גדולה של פריטים בצורה מסיבית. הם מסוגלים לשמור על טמפרטורות נמוכות באופן עקבי, דבר שמבטיח אריכות ימים למוצרים, דבר שיכול להיות דרמטי עבור לא מעט עסקים. ומשום כך, רכישת מקרר יד שנייה מחייבת אותנו לנהוג בזהירות וביתר תשומת לב.

 

טיפ ראשון: בדקו היטב

בדיוק כמו שקונים אוטו משומש, גם כאשר יוצאים לרכוש של מקרר תעשייתי יד שנייה, בדיקה קפדנית היא אולי הדבר החשוב ביותר. מעבר להערכת המראה החיצוני, אנחנו ממליצים לכם להתעמק בהיסטוריה של המוצר, להבין מה הגיל שלו ומה היה השימוש העיקרי שלו עד עכשיו. בנוסף על כך, בדקו את תקינות המדחס, משום שהוא משמש כסוג של לב עבור מערכת הקירור כולה. קחו בחשבון שכל רעש או רעידה עלולים לאותת על בעיות אפשריות שיכולות להיות יקרות מאוד לתיקון. לצד זאת, נסו להבין האם המקרר אטום בצורה איכותית, בעיקר מסביב לדלות, משום שפגמים במקומות אלה עלולים להוביל לבזבוז אנרגיה.

 

טיפ שני: שימו דגש על התייעלות אנרגטית

מקררים תעשייתיים הם זוללי חשמל מפרסומים, אך האם ידעתם שדגמים חדשים יותר מאופיינים כבעלי תכונות של חסכון באנרגיה? כאשר אתם ניגשים לרכישת יד שנייה, עליכם לחפש אחר המוצרים בהם מבוססים כלים טכנולוגיים מודרניים ששמים דגש על התייעלות אנרגטית. מוצרים אלה מפחיתים את זיהום האוויר ומקדמים תעשייה ירוקה יותר, וכן – הם מאפשרים לכם גם לחסוך לא מעט כסף אותו תוכלו לנתב למקומות כדאיים יותר.

 

טיפ שלישי: רכשו ממקור אמין

השפע העצום של מוצרי יד שנייה יכול להיות מפתה מאוד, ולכן עלינו לוודא שאנחנו רוכשים את המקרר שלנו אך ורק ממקור אמין. בתור התחלה, חפשו אחר מוכרים עם רקורד של אספקת מוצרים איכותיים ושירות לקוחות אמין. הרשת מלאה בביקורות ותגובות של רוכשים שיסייעו לכם להבין האם האדם שעומד מולכם ישר או רמאי. בנוסף על כך, שיתוף פעולה עם מוכר מקצועי בעל מוניטין של אמינות יכול להוסיף לכם לא מעט הטבות כמו אחריות, אפשרות לחלוקה לתשלומים ואפילו תיקונים מעת לעת שיהיו כלולים במחיר. רק ברגע שתהיו בטוחים שהמוכר שעומד מולכם הוא איש הגון, תוכלו להשלים את הרכישה.

 

לקנות את המקרר הטוב ביותר, גם ביד שנייה!

כשאתם יוצאים לרכישת המקרר התעשייתי המושלם, עליכם לזכור בכל עת שמדובר ברכישה שיש לקחת לאט. הבינו את הצרכים עליהם המוצר צריך לענות, וחפשו אחר מקררים שהוכחו כעמידים. בעולמות היד שנייה, בדומה לרכישת מוצרים חשמליים אחרים, יש לשים דגש נרחב על בדיקה מקיפה וכן על שיתוף פעולה עם מוכר אמין. אז שנייה לפני שאתם רוכשים את המקרר החדש (או בעצם היד שנייה) שלכם, קחו בחשבון את כל הגורמים הללו.

עשוי לעניין אותך גם...