הצטרפו לבתי האריזה

שעובדים איתנו

בתי אריזה בכל ענפי השוק, ובפרט אלו שעוסקים בקליטה ובאריזה של מוצרי מזון ותרופות, זקוקים לפתרונות קירור איכותיים ואמינים לצורך פעילותם השוטפת.

אצלנו יודעים שפתרונות קירור מעולים הם נגזרת של תפוקה גבוהה, חיסכון אנרגטי, תפעול ידידותי למשתמש ואמצעי בקרה אופטימליים.

מחפשים פתרונות קירור תעשייתיים לבית האריזה? אל תתפשרו על רמת השירות והמוצרים!

הצטרפו לחברת GVK ותיהנו מכל היתרונות:

  • איכות ללא תחרות: מקררים התעשייתיים האיכותיים שתמצאו אצלנו וחדרי הקירור החדישים שאנו נוכל לבנות עבורכם, עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק כיום.
  • חיסכון בהוצאות החשמלעל בסיס תוצאותיו של סקר אנרגטי מקדים ומעמיק שנערוך אצלכם, נסייע לכם להתייעל אנרגטית ולחסוך משמעותית בעלויות החשמל.
  • מומחיות מקצועית: צוותי המומחים מטעם חברת GVK מחזיקים ברמת המקצועיות, הניסיון והידע הגבוהה ביותר בתחום הקירור התעשייתי בישראל.

מה נוכל לעשות עבורך?

אצלנו בחברת GVK מציעים לספק לכם פתרונות קירור חדישים וחסכוניים מבחינת צריכת האנרגיה, ולציידם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לבקרה מרחוק.

אנו נבצע התאמה מלאה של מערכות הקירור ותהליכי ההתייעלות לצרכים הספציפיים של בית האריזה שלכם, על בסיס ביצוע סקר אנרגטי מקדים למיפוי בזבזני האנרגיה העיקריים ולאיתור המיכשור המועד לתקלות חוזרות.

אצלנו תקבלו שירות מקצועי ואמין, הכולל תכנון והקמה של חדרי קירור והקפאה, ואספקת מערכות קירור מסחריות נוספות בהתאמה אישית, שיעניקו לכם תוצאות מדידות וודאיות.

בין אם יומלץ לכם לשדרג מערכות קירור קיימות קיים או להקים חדשות, אנו מבטיחים לכל לקוח חיסכון של 30% לפחות בהוצאות החשמל, או עליה של כ-50% בתפוקה, מבלי להגדיל את הזנת החשמל.

 

מיטב בתי האריזה בישראל מתקדמים ל"ליסינג תפעולי" במערכות הקירור

בבתי האריזה המובילים בישראל כבר יודעים שתקלות רבות והמרוץ לכיבוי השריפות שמגיע בעקבותיהן כרוכים בבזבוז אדיר של כספים, ובוחרים להתקדם לשיטת ה"ליסינג התפעולי" עם חברת GVK.

במודל ה"ליסינג התפעולי", צוות המומחים שלנו יתכנן ויבצע עבורכם שדרוג של מערכות קירור מיושנות או ימליץ על החלפתן במידת הצורך, ויאפשר לכם ליהנות מחיסכון משמעותי מאוד בצריכת האנרגיה, ומשירותי תחזוקה שוטפת לטווח הארוך.

חשוב להיות מודעים לעובדה שההתייעלות האנרגטית חוסכת עלויות בהיקפים שמספיקים בפני עצמם כדי לממן את תהליכי השדרוג ורכישת המערכות החדשות שיימצאו נחוצים.

התקדמו גם אתם לחיסכון עצום בצריכת האנרגיה ולאחריות מקיפה, שיעניקו לכם שקט תעשייתי לטווח הארוך, ויגדילו את שורת הרווח שלכם.

שאלות חשובות עם תשובות

כמה עולה להקים חדר קירור עם חברת GVK ?

היות שחדרי הקירור וההקפאה לבתי אריזה נבדלים זה מזה, בין היתר בנפחם, בתפוקתם ובמפרט הטכנולוגי, גם המחירים משתנים מפרויקט לפרויקט.

המחיר שלנו כולל סקר אנרגטי מעמיק, שמבוצע כבסיס לתכנון חסכוני, אשר סולל את הדרך להתייעלות אנרגטית ולהתאמה מיטבית לצרכי הלקוח.

אנא השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונשמח לחזור אליכם עם מידע מלא והצעת מחיר משתלמת.

האם חברת GVK מעניקה ייעוץ לחיסכון אנרגטי גם ללקוחות שלא רוכשים לבסוף מערכות קירור חדשות?

בהחלט כן!

חברות רבות מעדיפות לבסס את הידע על ניהול מערכות קירור בתוך החברה.

חברת GVK מציעה לאלה מערך של ייעוץ והדרכה התורם מהידע והניסיון הרב שצברנו בתחום.

באפשרותנו ללוות אתכם בתהליך כיועצים חיצוניים או להכשיר צוותים פנימיים בארגון ולצייד אותם בידע טכני וביכולות מתקדמות לתפעול שוטף של מערכות הקירור וההקפאה.

צרו עמנו קשר עוד היום, והמומחים שלנו יגיעו אליכם על מנת למפות את המצב הקיים, לבדוק את מערכות הקירור שלכם, ולייעץ לכם אלו מערכות קירור מומלץ להחליף, ואיזה מהן רצוי לשדרג לטובת חיסכון אנרגטי מקסימלי.

האם חברת GVK מגיעה לכל חלקי הארץ?

בהחלט כן!

אנו עובדים עם בתי אריזה ועסקים בכל חלקי הארץ, ממטולה ועד אילת.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו פרטים בטופס הבא:
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.