הצטרפו למעגל לקוחותינו

כל משחטת עופות ובקר זקוקה לפתרונות קירור איכותיים, אמינים ומקצועיים, שיאריכו את חיי המוצרים, וישמרו אותם במצב טרי ומעולה. בחברת GVK  אנו יודעים שפתרונות קירור מצוינים הם נגזרת של תפוקה מקסימלית, חיסכון אנרגטי מרבי ומערכות טכנולוגיות נוחות לתפעול. נוסף על כל אלה, אנו גם מאמינים בחשיבותם של אמצעי בקרה מתקדמים, המאפשרים איתור מרחוק של תקלות לטובת מניעתן.

כשמדובר על פתרונות קירור תעשייתיים בכלל, ובמשחטות בקר ועופות בפרט, לא כדאי להתפשר על פחות מהסטנדרטים של חברת GVK:

  • איכות וחדשנות: מקררים תעשייתיים באיכות ללא תחרות וחדרי קירור חדשניים מזמינים כיום רק בחברת GVK. נקודה.
  • חיסכון בהוצאות החשמלאנו נייעץ לכם על בסיס סקר אנרגטי מקצועי מקדים, באלו צעדים מומלץ לנקוט על מנת לחסוך ב-30% לפחות בהוצאות החשמל.  
  • התאמה מלאה לצרכים שלכםאצלנו כל פתרון קירור והתייעלות אנרגטית מותאמים במלאות לצרכיו האינדיבידואליים של בית העסק.

מה נוכל לעשות עבורכם?

חברת GVK מספקת למשחטות המובילות בישראל פתרונות קירור חדישים בטכנולוגיה מתקדמת, המצוידים בטכנולוגיה לבקרה מרחוק לאיתור מוקדם ומונע של תקלות.

אנו מתווים לכל משחטה תכנית פעולה סדורה לחיסכון של 30% לפחות בצריכת האנרגיה השוטפת, שמניבה תוצאות מוכחות לאורך זמן.

תהליכי ההתייעלות האנרגטית ופתרונות הקירור כאחד, מותאמים לצרכי הלקוח באמצעות עריכת סקר אנרגטי מקדים, למיפוי 'בזבזני האנרגיה' המרכזיים ולאיתור הציוד המועד לתקלות חוזרות.

אנו מבטיחים לכם שירות מקצועי ואמין, באחריות מלאה לטווח הארוך, וחיסכון של 30% לפחות בצריכת החשמל – או לחלופין (לבחירתכם) הגדלה של 50% בתפוקת מערכות הקירור ללא הזנת חשמל נוספת.

משחטות מתקדמות במדינה עוברות ל"ליסינג תפעולי" במערכות הקירור

בעליהן של משחטות רבות כבר התנסו בחוויה המפוקפקת של מערכת קירור שמתקלקלת, בשרים איכותיים שנזרקים לפח בעקבות זאת, וצורך מתמיד לרדוף אחרי טכנאים בבהילות לטובת ביצוע תיקון דחוף.

כעת, קיים פתרון טוב יותר: להתקדם לשיטת ה"ליסינג התפעולי" של חברת GVK.

במסגרת התקשרות במודל ה"ליסינג התפעולי", צוות המומחים שלנו ילווה אתכם בשלבי תכנון והקמת מערכות קירור חדשות או שדרוג של מערכות קירור מיושנות ובזבזניות. את המימון לתהליכים תוכלו לגייס מהחיסכון העתידי הצפוי בצריכת האנרגיה.

אז במקום להיתקע עם מערכות קירור ישנות ובזבזניות, זה הזמן להתקדם לחיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה, ולקבל בנוסף גם שירותי תחזוקה שוטפת לטווח הארוך.

שאלות חשובות עם תשובות

כמה עולה לתכנן ולהקים חדר קירור חדש על ידי חברת GVK ?

עלות הקמתו ותכנונו של חדר קירור והקפאה חדיש למשחטה, מושפעת, בין היתר, מהנפח הרצוי, מהתפוקה המתאימה ומהמפרט הטכנולוגי הדרוש.

המחיר שלנו כולל גם ביצוע סקר אנרגטי מעמיק ומקצועי, כבסיס לתכנונו של חדר קירור שיאפשר תפוקה מקסימלית בצריכת חשמל מינימלית.

אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר, על מנת שנוכל לחזור אליכם בהקדם האפשרי לשיחת ייעוץ מקצועית, בה תקבלו מאתנו פרטים מלאים והצעת מחיר משתלמת.

מהו טווח המחירים של מקרר מסחרי בחברת GVK?

טווח המחירים של מקררים תעשייתיים רחב, וכל אחד מלקוחותינו מוצא בו מענה ההולם את צרכיו ומסגרת התקציב שעומדת לרשותו, תוך התחשבות בקריטריונים כמו נפח, הספק, מפרט טכנולוגי ועוד.

מעבר לשיווק מיטב דגמי המקררים המסחריים בישראל, אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ מקצועי מלא לחיסכון והתייעלות אנרגטיים, ומאמינים שהרווח שלכם הוא גם הרווח שלנו, ושל הכדור עליו כולנו חיים.

פנו אלינו עוד היום דרך האתר, ונשמח לחזור אליכם במהרה עם הצעת מחיר משתלמת בהתאמה אישית.

האם קיימת אפשרות לקבל מחברת GVK ייעוץ?

בהחלט כן!

חברות רבות מעדיפות לבסס את הידע על ניהול מערכות קירור בתוך החברה.

חברת GVK מציעה לאלה מערך של ייעוץ והדרכה התורם מהידע והניסיון הרב שצברנו בתחום.

באפשרותנו ללוות אתכם בתהליך כיועצים חיצוניים או להכשיר צוותים פנימיים בארגון ולצייד אותם בידע טכני וביכולות מתקדמות לתפעול שוטף של מערכות הקירור וההקפאה.

האם חברת GVK עובדת עם משחטות בכל חלקי הארץ?

כן.

אנו עובדים עם משחטות בכל חלקי הארץ, מרכז, צפון ודרום.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו פרטים בטופס הבא:
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.