יתרונותיהם של פתרונות הקירור למפעלים

מבית GVK

מפעלים רבים זקוקים לפתרונות קירור מתקדמים לטובת אחסון נאות ומיטבי למוצריהם, בעיקר כשמדובר בענפי המזון והתרופות.

מערכות קירור תעשייתית שמתוכננות בקפדנות ומוקמות במקצועיות על ידי המומחים של חברת GVK, מאפשרות אחסון מתקדם שמאריך את חיי המוצרים, חוסכות לחברה משמעותית בחשבונות החשמל, אינן מועדות לתקלות – ומצוידות בטכנולוגיה מתקדמת לבקרה מרחוק.

כשמדובר בפתרונות קירור תעשייתיים למפעלים מכל סוג וענף, פונים רק לחברת GVK  ונהנים מכל היתרונות:

  • מקצועיות: פתרונות קירור לתעשייה הם עניין למומחים בלבד, ואצלנו תמצאו את הטכנאים המקצועיים ביותר בישראל.
  • מענה מקיף ומהיראנו מלווים כל לקוח תוך מתן מענה מקצועי, מקיף, אמין ומהיר בשלבי התכנון, דרך ההקמה או השדרוג ועד לשירותי תחזוקה ותיקונים שוטפים.
  • אחריות מלאה: אנו מעניקים אחריות מקיפה על פתרונות קירור שהקמנו ועל מערכות קיימות, במסגרת הסכמים ארוכי טווח שמעניקים לכם 'שקט תעשייתי'.

מה אנחנו יכולים לעשות עבורך בתחום פתרונות הקירור?

המומחים של חברת GVK מסייעים בתכנון פתרונות קירור מתקדמים וחסכוניים המצוידים במערכות בקרה שמהוות את חוד החנית הטכנולוגית בתחום.

תכנון פתרונות הקירור שלנו מתבצע בקפדנות, תוך התחשבות מלאה בצרכי החברה ובתוצאות הסקר האנרגטי שאנו מקיימים לפני ההקמה.

בין אם מדובר בשדרוג מערכת קיימת או בפתרון חלופי וחדיש שיוקם במקומה – עם הידע שלנו תוכל להשיג הפחתה של 30% לפחות בצריכת החשמל, או להעלות את התפוקה ב-50% מבלי להגדיל את הזנת החשמל.

תכנון ושדרוג פתרונות קירור במודל "ליסינג תפעולי"

ל-GVK ניסיון עשיר בהקמה ובשדרוג של מערכות קירור והקפאה. מודל ההתקשרות של "הליסינג התפעולי" הופך את שלב ההקמה של מערכות חדשות או שדרוג מערכות קיימות למשתלם ואף מתבקש.

במסגרתו, GVK מקימה מערכות חדשות או משדרגת מערכות קיימות באיכות הגבוהה ביותר ובעלות שולית, באופן שמבטיח ביצועים משופרים ולאורך זמן.

GVK הנה חברת הקירור היחידה המוכרת כחברת ESCO* על ידי משרד האנרגיה. בהקמה של מתקנים חדשים, זה עשוי להקטין משמעותית את ההוצאות המידיות של הלקוח , ההתייעלות האנרגטית נרתמת למימון הפרויקט, ואתם נהנים מאחריות מקיפה לטווח ארוך בהרבה מהמקובל.

* ESCO (חברה לחיסכון באנרגיה – Energy Service Company), הוא מודל פעילות כלכלית לפיו החברה היא יזם, מממן, מבצע ומנהל חיסכון והתייעלות אנרגטיים בקרב גופים, ללא הוצאה כספית מצד הלקוח. החיסכון בהוצאות האנרגיה נמדד באופן שוטף ומתחלק בין הלקוח לחברה.

 

שאלות חשובות עם תשובות

כמה עולים תכנון והקמה של פתרון קירור חדשני מבית חברת GVK?

תלוי בסוג הפתרון הנדרש (מקרר תעשייתי, חדר קירור והקפאה ועוד), בשטח המבוקש ובמפרט הטכנולוגי שיענה באופן המדויק ביותר לצרכי המפעל.

עלות ההקמה כוללת תכנון קפדני המתבסס על סקר אנרגטי ייעודי שנבצע במפעל, בנייה מקצועית, הטמעת מנגנוני בקרה מתקדמים ואחריות מקיפה לטווח ארוך.

השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם פרטים מלאים והצעת מחיר משתלמת.

כמה עולה לפתור ולתקן תקלות בחדר קירור או במקרר תעשייתי עם טכנאי מטעם חברת GVK?

היות ופתרונות הקירור שמצויים במפעלים השונים נבדלים זה מזה, בין היתר, במפרט הטכנולוגי ובשטחם, עלות התיקון תלויה בפרמטרים אלו.

אנו מאפשרים לשלם על שירותי תיקונים על בסיס שעות, או כחלק מהסכם ארוך טווח ואחריות מקיפה בריטיינר.

השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונציגינו יחזרו אליכם במהרה עם פרטים מלאים והצעת מחיר משתלמת.

האם ניתן לבצע אופטימיזציה של הבקרה על פתרונות הקירור במפעל?

בהחלט כן!

המערכות הטכנולוגיות המומלצות כוללות אפשרויות מגוונות לבקרה ותפעול מרחוק, שחיוניים לניהול תקין של כלל פתרונות הקירור במפעל.

כשציוד קירור תעשייתי מתקלקל שוב ושוב, זה סימן לכך שנדרש שדרוג טכנולוגי כללי ובפרט אופטימיזציה של מנגנוני הבקרה, שמאפשרת לאתר תקלות מבעוד מועד, ולחסוך בעלויות ובעוגמת הנפש הנלווית להן.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו פרטים בטופס הבא:
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.