הצטרפו למיטב המאפיות

שעובדים איתנו

פתרונות קירור איכותיים, אמינים ומקצועיים, ממלאים תפקיד מפתח בכל מאפיה, לטובת שימור איכותם של הבצקים והמאפים בשלבים השונים עד לקבלת המוצר המוגמר.

בחברת GVK  מבינים שפתרונות קירור איכותיים הם נגזרת של תפוקה גבוהה, חיסכון אנרגטי ומערכת תפעול ידידותית למשתמש. אנו גם מאמינים באמצעי בקרה אופטימליים בטכנולוגיה מתקדמת, לטובת איתור מוקדם של תקלות ומניעתן.

כשמדובר בפתרונות קירור מסחריים, לא כדאי להתפשר על פחות מהסטנדרטים של חברת GVK:

  • איכות ומצוינות: מקררים תעשייתיים ברמת האיכות הגבוהה ביותר וחדרי קירור חדישים בטכנולוגיה מתקדמת, מזמינים כיום רק בחברת GVK. נקודה.
  • חיסכון בהוצאות החשמלעל מנת לסייע לכם להתייעל ולחסוך משמעותית בהוצאות החשמל, אנו מציעים לבצע סקר אנרגטי מקדים במאפיה, ולבסס את הפתרונות שיוצעו על תוצאותיו.  
  • מקצועיות וניסיוןצוותי הטכנאים שלנו הם המקצועיים והמנוסים ביותר בישראל בתחום הקירור התעשייתי וההתייעלות האנרגטית.

מה נוכל לעשות עבורך?

חברת GVK יכולה לספק לך פתרונות קירור מתקדמים בטכנולוגיה חדשנית, המצוידים באמצעים טכנולוגיים לבקרה מרחוק ולמניעת תקלות, תוך התוויית תכנית פעולה ברורה לחיסכון של 30% לפחות בצריכת האנרגיה השוטפת במאפיה.

התאמת מערכות הקירור ותהליכי ההתייעלות לצרכי הלקוח מתבצעת באמצעות עריכת סקר אנרגטי מקדים, הממפה את 'בזבזני האנרגיה' העיקריים ומאתר את המערכות המועדות לתקלות חוזרות.

אצלנו תקבלו שירות מקצועי ואמין, אחריות מקיפה לטווח הארוך ותוצאות מוכחות באשר לחיסכון בהוצאות האנרגיה, ולהגדלת תפוקתן של מערכת הקירור ללא הזנת חשמל נוספת.

 

מאפיות מובילות מתקדמות ל"ליסינג תפעולי"

בעליהן של מאפיות רבות חוו על בשרם את המשמעויות הכלכליות של מערכת קירור שמתקלקלת, מוצרים וחומרי גלם איכותיים שנזרקים לפח בעקבות זאת, ואת הצורך המתמיד לרדוף אחרי טכנאים לטובת ביצוע תיקונים דחופים.

כעת, יש פתרון טוב יותר: להתקדם לשיטת ה"ליסינג התפעולי" עם חברת GVK.

במסגרת התקשרות במודל ה"ליסינג התפעולי", צוות המומחים שלנו יתכנן ויבצע עבורכם שדרוג או החלפה של מערכות קירור מיושנות ובזבזניות, ואילו המימון לתהליכים אלו – יגיע מהחיסכון העתידי בצריכת האנרגיה.

כתוצאה מכך, תוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי מאוד בצריכת האנרגיה, ולקבל שירותי תחזוקה שוטפת לטווח הארוך, שיקנו לכם שקט תעשייתי.

שאלות חשובות עם תשובות

כמה עולה הקמת חדר קירור על ידי חברת GVK ?

עלות הקמתו של חדר קירור והקפאה למאפיה תלויה, בין היתר, בנפח המבוקש, בתפוקה הנחוצה ובמפרט הטכנולוגי הרלוונטי.

המחיר שלנו כולל את ביצועו של סקר אנרגטי מקיף ומקצועי, כבסיס לתכנון קפדני של חדר קירור חסכוני ויעיל, אשר מעניק פתרון מותאם לצרכי המאפיה, ומאפשר התייעלות אנרגטית.

נא השאירו פרטים באתר, ואנו נחזור אליכם במהרה, לשיחת ייעוץ ראשונית בה נעניק לכם מידע מלא והצעת מחיר משתלמת.

כמה עולה לקנות מקרר מסחרי מחברת GVK?

מחיריהם של מקררים תעשייתיים נבדלים זה מזה בהתאם לנפחם, להספק, לפונקציות הכלולות ולפרמטרים נוספים, כמו סוג היצרן והדגם.

אנו מגדילים ראש, וגם במכירת מקרר תעשייתי מעניקים ייעוץ מקצועי מלא לחיסכון והתייעלות אנרגטיים, כי הרווח שלכם הוא גם הרווח שלנו, ושל הסביבה בה כולנו חיים.

פנו אלינו עוד היום, השאירו את הפרטים באתר, ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם הצעת מחיר משתלמת, ומידע מלא לגבי המחירים של דגמי המקררים שלנו.

האם חברת GVK מעניקה ייעוץ לחיסכון אנרגטי גם אם אני לא רוצה בהכרח לקנות מערכת קירור חדשה?

בהחלט כן!

חברת GVK  מחזיקה בניסיון רב-שנים ובידע מקצועי מעמיק בתחום ההתייעלות האנרגטית.

נשמח לרתום את המומחיות והידע שלנו לשירותך, ולסייע לך לשדרג  את מערכות הקירור הקיימות, ולהגיע לחיסכון של כ-30% לפחות בהוצאות החשמל!

צרו עמנו קשר עוד היום, והמומחים שלנו יחזרו אליכם לשיחת ייעוץ מקצועית ראשונית, שתפתח לכם את הדרך להתייעלות אנרגטית משמעותית.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו פרטים בטופס הבא:
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.