פתרונות הקירור מבית חברת GVK

כל היתרונות

מחפשים פתרונות קירור מתקדמים לסופרמרקט? הגעתם למקום הנכון! כשמדובר ברשתות מזון ובסופרמרקטים, לא ניתן להפריז בחשיבותם של פתרונות הקירור, המאפשרים לאחסן באופן הולם את מגוון מוצרי המזון, לשמור על איכותם וטריותם ולהאריך את חיי המדף שלהם.

מעבר לקירור והקפאה יעילים, פתרונות קירור איכותיים מאפשרים חיסכון אנרגטי שמפחית בהוצאות החשמל, ומצוידים באמצעי בקרה חדישים מרחוק, לתפעול יעיל ולאיתור מוקדם של תקלות.

רק בחברת GVK תיהנו מכל היתרונות החשובים:

  • שירות מקיףמתכנון ובהקמה של פתרונות קירור מתקדמים, ועד לשדרוג מערכות קיימות, מייעוץ לחיסכון בהוצאות החשמל, ועד לאופטימיזציה של מנגנוני בקרה ושירותי תחזוקה ותיקון.
  • מקצועיות וניסיוןחברת GVK מתגאה בצוות הטכנאים המקצועי והמנוסה ביותר בארץ. נקודה.
  • אחריות מלאה לטווח ארוך: לקוחותינו נהנים מראש שקט עם אחריות מלאה וארוכת טווח על פתרונות קירור חדשים וקיימים.

מה אנחנו יכולים לעשות עבורך?

חברת GVK מספקת למיטב הסופרמרקטים בישראל פתרונות קירור מתקדמים וחסכוניים, המצוידים במערכות בקרה מרחוק בטכנולוגיה חדשנית, תוך התאמה מלאה לצרכיו של בית העסק.

בין אם מדובר בהקמת חדרי קירור והקפאה או באספקת מקררים תעשייתיים מעולים, נקפיד תמיד על תכנון והתאמה מיטביים, בהתאם לתוצאותיו של סקר אנרגטי מקדים שיבוצע על ידנו בסופרמרקט.

בהקמת חדר קירור חדש כמו גם במקרה של שדרוג מערכת קיימת, נוכל לסייע לך  לחסוך 30% לפחות בהוצאות החשמל, או להעלות את התפוקה ב-50% מבלי להגדיל את הזנת החשמל.

"ליסינג תפעולי" לתחזוקה, תכנון ושדרוג פתרונות הקירור בסופרמרקט שלכם

אם נמאס לכם לכבות שריפות ולרדוף שוב אחרי טכנאי לתיקון מערכת קירור שהתקלקלה, סימן שהגיע הזמן שתתקדמו לשיטת ה"ליסינג התפעולי" עם חברת GVK. אנו מציעים לכם שדרוג של המערכות הקיימות או החלפתן, במסגרת התקשרות עמנו במודל "ליסינג תפעולי".

התקשרות במודל ה- "הליסינג התפעולי", מקלה עליכם בתהליכי תכנון ולהקמת מערכות קירור חדישות ומתקדמות, ומעניקה לכם שירותי תחזוקה שוטפת לטווח הארוך. באמצעות שילוב מודל 'אסקו' ההוצאות המידיות של הסופרמרקט בצריכת האנרגיה יורדות משמעותית.

כך, ההתייעלות האנרגטית בעצם מממנת חידושן או החלפתן של מערכות קירור מיושנות, ואתם נהנים מאחריות מקיפה לפרק זמן ארוך.

שאלות ותשובות

כמה עולה מקרר תעשייתי חדשני בחברת GVK?

מחיריהם של מקררים תעשייתיים שונים זה מזה, כשהעלות נגזרת מסוג היצרן והדגם, מהנפח ומהמפרט הטכנולוגי.

המחירים שלנו כוללים ביצוע סקר אנרגטי מקדים לטובת התאמה מיטבית של המקרר לצרכיו של בית העסק, את הטמעתם של מנגנוני בקרה מתקדמים, וכן אחריות מלאה לטווח הארוך.

השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונשמח לחזור במהרה עם כל המידע, ולהעניק לכם הצעת מחיר משתלמת.

כמה עולה להקים חדר קירור עם חברת GVK ?

מאחר וחדרי הקירור וההקפאה בסופרמרקטים השונים נבדלים זה מזה בשטחם, במפרט הטכנולוגי ובפונקציות הכלולות בהם, עלות ההקמה תלויה בפרמטרים הללו.

תהליך ההקמה מתומחר באופן המכליל ביצוע סקר אנרגטי מקצועי מקדים, תכנון קפדני, התאמה והטמעה של ציוד חדיש לבקרה מרחוק, שירותי תיקונים ותחזוקה שוטפים ואחריות מלאה לטווח הארוך.

השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי עם פרטים נוספים  והצעת מחיר כדאית ומותאמת לצרכים שלכם.

האם אתם עובדים עם רשתות מזון בכל חלקי הארץ

בהחלט כן!

נשמח להגיע עד לסופרמרקט שלכם בכל מקום בו הוא ממוקם, בצפון, בדרום או במרכז הארץ.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו פרטים בטופס הבא:
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.