יתרונותיהם של פתרונות הקירור

מבית חברת GVK

כשמדובר בבתי חולים, פתרונות קירור אמינים ומתקדמים, המאפשרים לאחסן באופן הולם את התרופות, פריטי הציוד הרפואי ומנות המזון במחלקות, מהווים היבט חיוני ומרכזי.

מעבר לקירור והקפאה אמינים, פתרונות קירור מעולים מאפשרים חיסכון אנרגטי שחותך בהוצאות החשמל, ומגיעים עם אמצעי בקרה חדישים מרחוק, לתפעול נוח המאפשר מניעה ואיתור מוקדם של תקלות.

הצטרפו למיטב בתי החולים בארץ, ותיהנו גם אתם ממלוא היתרונות של פתרונות הקירור מבית חברת GVK :

  • מענה מקיףאנו נותנים מענה מקיף הכולל תכנון והקמה של פתרונות קירור חדישים, שדרוג מערכות קיימות תוך התייעלות אנרגטית, אופטימיזציה של מנגנוני הבקרה ושירותי תחזוקה ותיקון.
  • אחריות מלאה: אתנו תוכלו ליהנות מראש שקט הודות לאחריות מלאה וארוכת טווח על פתרונות קירור חדשים וקיימים.
  • מקצועיות וניסיוןבחברת GVK תקבלו שירות מצוות הטכנאים המקצועי והמנוסה ביותר בישראל.

מה אנחנו יכולים לעשות עבורך?

 

 

חברת GVK מספקת למיטב בתי החולים בארץ פתרונות קירור חדשניים וחסכוניים, אשר כוללים מערכות בקרה מרחוק בטכנולוגיה מתקדמת, ומותאמים במלאות לצרכי הלקוח.

אצלנו תיהנו מתכנון והתאמה מיטביים בהקמת חדרי קירור והקפאה, ובאספקת מקררים תעשייתיים, בהתבסס על תוצאותיו של סקר אנרגטי מקדים שיבוצע על ידנו בבית החולים.

בין אם תבחרו להקים חדר קירור חדש או לשדרג מערכת קיימת, הודות לניסיון ולידע המקצועיים שלנו, תהיה לכם אפשרות  לחסוך 30% לפחות בהוצאות החשמל, או להעלות את התפוקה ב-50% מבלי להגדיל את הזנת החשמל.

עוברים ל"ליסינג תפעולי" לתחזוקה, תכנון ושדרוג פתרונות הקירור בעלויות שוליות

ריבוי התקלות במערכות הקירור בבתי חולים, כרוך בהוצאות כספיות לא מבוטלות.

כעת מיטב בתי העסק בישראל לצד בתי החולים המובילים בארץ, מתקדמים לשיטת ה"ליסינג התפעולי" עם חברת GVK.

במודל ה"ליסינג התפעולי", תוכלו לשדרג מערכות קירור קיימות או להחליפן, לחסוך משמעותית בצריכת האנרגיה, וליהנות משירותי תחזוקה שוטפת לטווח הארוך.

למעשה, ההתייעלות האנרגטית עצמה יכולה לממן לכם את תהליכי חידושן או החלפתן של מערכות קירור מיושנות, ואתם נהנים מחיסכון ומאחריות מקיפה לאורך זמן רב בהרבה מהמקובל.

 

שאלות ותשובות שיעניינו אתכם

כמה עולה מקרר תעשייתי מבית חברת GVK?

מחיריהם של מקררים תעשייתיים נבדלים זה מזה, בהתאם לסוג היצרן והדגם, לנפח ולמפרט הטכנולוגי.

מעבר לאספקת מקררים מעולים, אנו מציעים לבצע סקר אנרגטי מקדים לטובת התאמה מיטבית של הפתרון שייבחר לצרכיו של בית החולים, ולצייד אתכם במנגנוני בקרה מתקדמים למניעה ואיתור מהיר של תקלות, ומכסים אתכם באחריות מלאה.

השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי, עם כל המידע והמחירים.

כמה עולה להקים חדר קירור עם המומחים של GVK ?

מאחר וחדרי הקירור וההקפאה בבתי החולים נבדלים זה מזה בשטחם, במפרט הטכנולוגי ובפונקציות המבוקשות, עלות הקמתם מהווה פועל יוצא של קריטריונים אלו.

תהליך ההקמה כולל ביצוע סקר אנרגטי מקצועי, תכנון קפדני, ציוד חדיש לבקרה מרחוק, שירות תיקונים ותחזוקה ואחריות מלאה לטווח הארוך.

השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונחזור אליכם במהרה עם הצעת מחיר משתלמת בהתאמה מלאה לצרכים שלכם.

האם חברת GVK מאפשרת לשדרג מערכות קירור קיימות?

בהחלט כן!

שדרוג אנרגטי וטכנולוגי של מערכות קירור קיימות, יכול לסייע משמעותית בחיסכון האנרגטי, לייעל את התפוקה ולהפחית למינימום את תדירות התקלות.

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר

השאירו פרטים בטופס הבא:
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.