לא כולם מודעים לכך, אך חדרי קירור בבתי העסק הם בעצם לב הפעילות של המקום. בין אם אתם עוסקים במזון, תרופות, ואפילו משתלות. כל מוצר הנדרש אחסון בתנאי קירור מסוים חייב להיות מטופל באופן הטוב ביותר, על מנת שיוכל לחיות חיים ארוכים ולספק את המענה הרצוי, ובתוצאות מקסימליות.

מערכת קירור היא מערכת מורכבת בעלת דרישות ספציפיות וחשוב לתחזק אותה כראוי. כאשר אתם מתחזקים נכון את חדרי הקירור התעשייתיים בבית העסק שלכם, אתם מתחזקים נכון את בית העסק. תחזוק נכון ועבודה טובה, מקצועית ואיכותית, מתחילה מהבסיס, מבפנים. ומיד גם נסביר לכם כיצד.

למה ניקיון על בסיס קבוע יכול לשפר את פעילות העסק?

חדרי ניקיון וקירור מחייבים תנאי אחסון מסוימים, ותחזוק מאד מדוקדק ומדויק. כאשר אנחנו דואגים לאחסון איכותי של המוצרים אותם העסק שלנו מציע למכירה אנחנו דואגים לאיכות העסק. ולמוניטין הטוב שלנו.

בגלל שחדרי קירור חשופים לפעילות רבה ולכלוך חשוב שתאווררו את החדרים על בסיס קבוע. נקו את מערכות הקירור באופן שגרתי. וקבעו תאריך קבוע לכך.

יש לבצע ניקיון גם על התקרה, הרצפה, וכמובן לוודא שחומרי הניקיון בתוקף ומתאימים לציוד ולמכשור. ייבוש משטחי הקירור, בעיקר כאשר מדובר על מוצרים הדורשים אחסון ברמה של לחות מסוימת.

לכל חדר קירור ומכשור יש הנחיות יצרן, או הנחיות המתקין עבור הניקיון. בעיקר בגלל שהניקיון הוא התחזוקה הראשית בחדרי הקירור. הניקיון היסודי ישמור על המערכות תקינות לשנים ארוכות, ועל בית העסק מתפקד באופן יעיל.

אל תתפשרו על מקצועיות

גם כשמדובר על ניקיון, חשוב להסתמך על אנשי מקצוע המתמחים בנושא של ניקיון חדרי קירור תעשייתיים ברמה גבוהה. אנחנו חלילה לא אומרים שאתם לא מסוגלים לעשות זאת, ניקיון הוא ניקיון. אך גם כאשר מדובר בתחום הזה, כן מומלץ לקחת לתשומת הלב שאנשי מקצוע בעלי ניסיון ומקצועיות בתחום ידעו באילו חומרי ניקוי להשתמש, בכמויות, וגם היכן.

את אנשי המקצוע לניקיון הכללי של חדרי הקירור, ושל מערכות הקירור מומלץ להזמין אחת לחצי שנה. ביקורת זו נדרשת לא רק ברמת התחזוקה הבסיסית, אלא גם על פי חוק בטיחות בעבודה, וגם על פי תקני משרד הבריאות. בפרט, כאשר אנחנו מדברים על מוצרי מזון, ומוצרי תרופות ותוספים המצריכים אחסון רגיש ומדויק בפרמטרים ספציפיים.

3 טיפים לטיפול נכון בחדרי הקירור התעשייתיים

אנחנו מאמינים שטיפול נכון בחדרי הקירור מביא לתוצאות נהדרות, ולכן, שמחים לנגיש לכם ארבעה טיפים מושלמים:

  • אחסון חומרים – מיכלי מתכת או מיכלי פלסטיק הם בטוחים לשימוש בחדרי קירור. לרוב, במסעדות או במקומות בהם משתמשים באחסון מזון משתמשים בכלי פלסטיק לאחסון בתוך תאי הקירור. נייר, קרטון או קלקר עלולים להביא לעובש.
  • נוזלים שנשפכים יש לנקות מיידית – בגלל שרמת העיבוי בחדרי הקירור משפיעה על צמיחת העובש מומלץ לנקות מיידית נוזלים הנשפכים, וזאת על מנת למנוע את צמיחת העובש שעלולה גם לגרום לתאונות בחדרי הקירור. יבשו מיכלים לפני שאתם מכניסים אל חדר הקירור. טפלו באופן מיידי בנזילות המים ושמרו על חדרי הקירור יבשים.
  • וודאו זרימת אוויר קר – חדרי קירור תעשייתיים מצריכים זרימת אוויר קר בחדר הקירור. חשוב לשמור על החדר בטמפרטורה נכונה כאשר מאחסנים פריטים. וחשוב לוודא שמאוורר חדר הקירור לא חסום. אל תעמיסו על המדפים יותר מדי פריטים, ומקסמו את השטח כך שהאוויר יוכל לזרום באופן נוח וטוב ולא יהיה עומס על המאווררים.

בחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תביא להצלחה מרובה. ליווי מקצועי מהרגע הראשון, תפעול המערכות, תחזוק וכמובן הקשר האיכותי שלכם עם אנשי המקצוע יתרמו להצלחת התהליך. אל תתפשרו על איכות ושירות.

עשוי לעניין אותך גם...