יום הקניות השבועי בסופר הקרוב אל ביתנו, או "קפיצה" לסניף להשלמת מספר מוצרים שחסרים לנו למתכון, הפכו עם השנים לשגרה קבועה ומובנת מאליה. על מנת לשמר את השגרה הנוחה וההרגל אצל קהל הצרכנים, עם השנים עוד ועוד סניפים של רשתות המזון נפתחים. לגידול במספר הסניפים יש השפעה ישירה על התפתחות ענף הקירור התעשייתי, ועל איכות המזון שאנו קונים.

 

סופרמרקטים – איך הכל התחיל ?

בשנת 1958 נפתח הסופרמרקט הגדול הראשון של חברת "שופרסל" ברחוב בן יהודה בתל אביב. המרכול (שקיבל את שמו רק ב-63') השתרע על שטח של 1300 מ"ר, ותוכנן בהתאם למתכונת "בתי הסופרמרקט החדישים באמריקה".

הפתיחה התפרסמה בזכות מסיבת עיתונאים והפגנות מצד סוחרים מענפי המזון ובעלי מכולות. ביום הפתיחה התקיימה שביתת חנווני המכולות, הירקות והאטליזים בת"א.

מיד לאחר מסיבת העיתונאים וגזירת הסרט, נפתחו דלתות הסופרמרקט וזרם גדול של צרכנים נכנס פנימה, כאשר המשטרה מכוונת אותו וקהל סוחרי המזון מלווה אותם בקריאות בוז ואיומים. 2,500 אנשים קנו בו ביום הפתיחה בסכום כולל של 20,000 לירות.

מאז ימיה הסוערים של פתיחת סניף הסופרמרקט הראשון, הפכו הרשתות וסניפיהן המרובים לחלק חשוב וטריוויאלי בחיינו ורוב הקניות של מזון ומצרכים אחרים מתבצעות באמצעותם. כיום פועלים בישראל מעל ל-1,000 סניפים שונים

מהפכה בענף פתרונות הקירור בישראל

בכל שנה נפתחים בישראל לא מעט סניפי סופרמרקט חדשים. חברת GVK פיתחה שיטת ניהול מהפכנית של מערכות קירור והקפאה עבור הרשתות השונות. השיטה מבטיחה "שקט תעשייתי" וחיסכון משמעותי בעלויות התחזוקה של הרשתות. החברה פיתחה גם מודל עסקי ייחודי ומשתלם ביותר להקמת או שדרוג סניפים.

שתי רשתות כבר אימצו את מודל הקמת הסניפים החדשים של חברת GVK, רשת "אושר עד"' בחרה להקים את הסניף החדש שלה (מס' 20) עם החברה.
עבור רשת "קשת טעמים" GVK כבר הקימה בהצלחה מרובה שני סניפים בכפר סבא ובעכו, ובימים אלו ממש בונה סניף נוסף באשדוד.

חברת GVK מחוללת כיום מהפכה בענף השמרני של הקמת סניפי הסופרמרקט, ומתחשבת בכל מה שחשוב לרשת:

  1. תכנון וביצוע – מחלקת ההנדסה של חברת GVK אחראית לכל שלב התכנון ולליווי מלא של שלבי ההקמה, עד לרגע פתיחת הסניף.
  2. מקצועיות – עמידה בלתי מתפשרת בלוחות הזמנים ובסטנדרטים המחמירים של GVK אם זה באיכות הקירור, רמת הציוד ואופן הפעולה של המערכות.
  3. התייעלות אנרגטית – מהפכת ניהול מערכות הקירור של GVK הפכה לעובדה מוגמרת, בזכות עשרות מיליוני הקוט"ש שהחברה חוסכת ללקוחותיה. בהקמת סניפי סופרמרקט חדשים, החברה יכולה להבטיח ללקוחותיה חיסכון גדול יותר מזה המושג בתחזוקת מערכות בלבד בסניף שלא תוכנן והוקם על ידה.
  4. חוזי שירות ארוכי טווח –  החברה מבטיחה ודאות תקציבית לטווח הארוך בתחום תחזוקת מערכות הקירור של סניף או רשת.
  5. גמישות בבחירת הצרכנים – לפני שחברת GVK הציגה את המודל המהפכני שלה להקמת סניפי סופרמרקט, היה נהוג שמי שמספק את המקררים גם מקים את מערכות הקירור בסניף. באמצעות המודל העסקי החדש של GVK, הרשת יכולה לבחור לעבוד עם כל ספק מקררים שהיא בוחרת ואפילו לרכוש עבור אותו הסניף מקררים מספקים שונים.
  6. חיסכון כספי – המודל החדש שהציגה החברה לרשתות, משתלם הרבה יותר מכל מודל אחר של הקמת סניפים הקיים כיום בשוק.

 

 המודל העסקי החדש של חברת GVK, מושך אליו רשתות מזון רבות אשר מחפשות את הפתרונות היעילים והכדאיים ביותר, למקררים ומקפיאים תעשייתיים. שיטת הפעולה של GVK  מעניקה שקט וביטחון לכל ענף המזון, משפיעה על איכות המזון וחוסכת אנרגיה לרשתות ולמשק הישראלי.  לפרטים נוספים – צרו קשר עוד היום.

 

עשוי לעניין אותך גם...