אנחנו מדינה כה קטנה, אבל יש לנו לא מעט ימים חמים. החימום הגלובלי משפיע כל כך, אפילו ימי תחילת החורף והסתיו הם חמים מהרגיל. זאת הסיבה שקירור תעשייתי הוא חלק בלתי נפרד מהתעשייה בארץ, וחשוב לתת עליו את הדגש ואת תשומת הלב.

מהי מערכת קירור תעשייתית?

מערכת קירור תעשייתית אחראית על ניצול אנרגיה ושימוש תכוף במערכות במהלך היום. מיקום המקררים חייב להיות בצל, בקור, ובאופן שמאפשר מערכת קירור יעילה על מנת שלא תהיה פעילות מבוזבזת של אנרגיות.

קירור תעשייתי איכותי מחייב לקרר את המקום בטמפרטורה מאד ספציפית וכך מגן על טריות המוצרים, על האיכות ומונע נזקים בריאותיים שיכולים גם להציל חיים במקרים אלו ואחרים.

כיום הטכנולוגיה והחדשנות הגיעה גם אל עולם הקירור התעשייתי ומאפשרת קירור תעשייתי בהתאמה אישית לצרכי המקום שבו אתם נמצאים. ניתן להתאים את הקירור אל כמה מכונות, או אל מכונה אחת וזאת כמובן בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

ישנן כמובן כמה וכמה שיטות קירור. צ'ילר, הצנרת הטבולה ועוד. והמערכות הללו כוללות גם מערכות של מיכל מים, צנרת, מערכות חשמליות, מעבה, מאדה וכל מה שאתם זקוקים לו.

לפני שאתם רוכשים את המערכת מומלץ לבדוק היטב את התפוקה. ישנן מערכות המתאימות ל5 כוח סוס, וישנן המתאימות לשבעה. וישנן אף אלו המתאימות ליותר מכך. בדקו על המדחסים שיחסכו לכם את האנרגיות ואת ההוצאות. מערכות אלו מאפשרות גם מיעוט בתקלות, מה שמאפשר עבודה טובה ואפקטיבית יותר.

למה ולמי מתאים מערכות קירור תעשייתיות

כשמדברים על קירור תעשייתי חשוב לשים לב על סוג המקרר, זאת על מנת שהקירור יהיה מושלם ויהיה מותאם גם לסוג המוצרים. כך מבטיחים טריות, איכות, ופונקציונליות ברמה גבוהה. ברגע שיש קירור מתאים אתם לא דואגים לבעיות הקשורות לקירור שמסבך את המוצרים ואת בריאות המשתמשים בהם.

אם אין קירור מתאים לא רק מדובר בפגיעה במי שמשתמש במוצרים, אלא גם בזבוז של משאבים כלכליים כאשר מוצרים נזרקים לפח, וחבל מאד שכך. איכות הקמת מערכות קירור תעשייתי שאינן מוקפדות או לא עומדות בתקנים היא עבירה לכל דבר.

כאשר ישנה עבירה המסכנת את הצרכנים, מבזבזת כספים וגורמת לנזקים גם משרד הבריאות לא רואה זאת בעין יפה ולכן חשוב לשים לב לא רק בהיבט החברתי, אלא גם החוקי.

טכנאי קירור לתעשייה – נעים להכיר

מערכות קירור תעשייתי מצריכות גם אנשי מקצוע מתאימים שיכולים לתחזק אותן. טכנראי קירור תעשייה הוא חשוב מאד עבור מערכות קירור. בין אם אתם מנהלים מטבח, חנות, אולם אירועים, מסעדה או בית קפה.

בעל המקצוע המתחזק את מערכות הקירור מומחה גם בתחומים מגוונים כמו וויסות החשמל, מטפל במדחס, באלקטרוניקה, בתרמו דינמיקה ועוד מגוון של נושאים קרובים לכל הקשור אל מערכות הקירור.

למי מתאימה מערכת קירור תעשייתית

היות ומערכת הקירור התעשייתית חשובה למגוון של בעלי עסקים, חשוב שהיא תהיה מותאמת באופן אישי. ועל כן, חשוב גם לדעת מי באמת זקוק לה.

אם כך, מסעדות, בתי קפה, חדרי אוכל, בתי מלון, אולמות כנסים בעלי מטבחים לאוכל מוכן במקום, שירותיי קייטרינג ועוד. כל בית עסק שיש בו התעסקות עם תרופות, או מזון, זקוק למערכת הקירור התעשייתית, ולטובה ביותר.

חדרי קירור הם חדרים ייחודיים המתוכננים בצורה ספציפית ובהתאם לנתונים על מנת שיתאימו אל מערכות קירור תעשייתי. תכנון מערכת הקירור חייב להתאים לחלל הספציפי, ועל כן ליווי מקצועי וברמה גבוהה יוכל להביא לתוצאות המקסימליות ולפעילות עסקית ענפה.

עשוי לעניין אותך גם...