בצעד פורץ דרך החליטה אושר עד, אחת מרשתות המזון הגדולות בישראל, לבחור בחדשנות הירוקה בסניף הדגל שלה בקרית ים. בשיתוף פעולה עם GVK, שכבר שנים נחשבת לחברה מובילה בתחום הקירור התעשייתי בארץ, הטמיעה הרשת מערכת קירור מתקדמת מבוססת CO2, כצעד שהוביל לחסכון משמעותי בהוצאות וכמובן צמצום הזיהום.
הפרויקט הזה מסמן שינוי אסטרטגי של אושר עד וחברות דומות, אל עבר עתיד של קיימות ויעילות תפעולית. ואם מעניין אתכם לשמוע עוד, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לכתבה הבאה.

אז מה הסיפור של ה-CO2?

הבחירה בחומרים איתם נעבוד במערכת הקירור היא עניין קריטי, החלטה אסטרטגית שמכתיבה סדר יום, תוצאות ובעיקר הוצאות. וההחלטה של אושר עוד לבנות מערכת מבוססת CO2 מדגישה את המחויבות שלה הן לאחריות סביבתית והן לצמצום והפחתת עלויות עתידית. בניגוד למערכות קלאסיות שמבוססות על גז פריאון העומדות בפני עליית מחירים דרמטית, CO2 הוא נוזל קירור טבעי עם טביעת רגל סביבתית קטנה יחסית, ועלות נוחה.
בנוסף, ההחלטה של אושר עד לבסס את פעילותה באופן הזה מתחברת גם להתחייבויות הבינלאומיות של מדינת ישראל להפחתת פליטת גזי חממה, מה שהופך אותה למעשה לגוף מוביל בתעשיית המזון בכל הנוגע לאימוץ פתרונות ידידותיים לסביבה.

האחריות של GVK

  • בלב המיזם החשוב הזה נמצאת GVK, שבשנים האחרונות מספקת שירות יעיל ומנצח עבור חברות רבות שמחפשות אחר פתרונות קירור חדשניים. סלביק גרויסמן, המנכ"ל שלנו, מחזיק בתפיסת עולם לפיה יש לעבור בצורה הדרגתית לשימוש במערכות מבוססת CO2, עם טכנאים ואנשי מקצוע שילמדו לעומק את התחום. מדובר על מהלך חשוב שדורש לא מעט הכנה מוקדמת, עם רכישת ידע ומיומנויות שיבטיחו את מלא הפוטנציאל של השיטה הירוקה הזו.

ובהקשר זה, יש לציין את המחויבות והאחריות העמוקה של GVK לתחום, עם מתן שירות מקיף שמתחיל בהתקנה עצמה, וממשיך ככל הנדרש עם מודל תחזוקה מיוחד אותו אנחנו מכנים "מדיניות אפס תקלות". כך אפשר להבטיח ביצועים איכותיים לאורך זמן של כל מערכת קירור.

השירותים שלנו במסגרת "מדיניות אפס תקלות":

  1. פתרון תקלות ותיקונים מעת לעת
  2. התקנה של מוצרים חדשים
  3. תחזוקה ופיקוח
  4. שדרוג מערכות קיימות

הבחירה החכמה של אושר עד

הבחירה האסטרטגית של אושר עד בGVK כשותפה שלהם לדרך במיזם הזה, נובעת בין היתר מהמוניטין והניסיון שלנו. עם מוניטין שמתבסס על חדשנות ומודלים של שירות ייחודי עם מחויבות למצוינות, יצאנו לדרך ושדרגנו משמעותית את העבודה היום יומית ברשת אושר עד. יחד עם עידן גורן, מנכ"ל הרשת, עבדנו מסביב לשעון ויצרנו שותפות עסקית עם מאמץ משותף להשגת חיסכון משמעותי עבור הרשת. ההיבט הזה שיפור וייעל את העבודה בסניף קרית ים, ובעיקר – תרם לשמירה על איכות הסביבה.

חיסכון וקיימות עם CO2

החיסכון המוערך בעלויות החשמל של סניף אושר עד בקרית ים צפוי להתבטא בצמצום של 30% מעלויות החשמל, בהשוואה לעבודה עם מערכות מסורתיות מבוססות פריאון. האלמנט הזה מתורגם בסופו של יום לחיסכון שנתי של למעלה מ200,000 ₪, שזהו סכום משמעותי בהחלט. ויתר על כן, זהו צעד קריטי שלקחה על עצמה חברה מובילה כמו אושר עד, עם ההחלטה לצאת מהקופסה ולאתר את הדרך בה תוכל לשמור על הסביבה ולבסס עבודה ירוקה.

שיתוף הפעולה שהוליד סיפור הצלחה

שדרוג הסניף של אושר עד בקרית ים הוא עוד עדות לחשיבות ההתקדמות הטכנולוגית בעולם הקירור. מדובר על פרויקט שהציב סטנדרט חדש בתחום שלנו, עם דגש על מציאת פתרונות שעונים על צרכים פיננסיים וסביבתיים כאחד. המומחיות של GVK, לצד החזון האסטרטגי של אושר עד כאמור, אפשרו להשיק מערכת קירור יעילה במיוחד, ששינתה את שגרת היום יום של העובדים בסניף בצורה חסרת תקדים. ואם גם אתם רוצים לעלות על דרך המלך, GVK מזמינה אתכם לגלות את מגוון השירותים שלנו. בואו למצוא את פתרון הקירור הנכון עבורכם – צרו קשר עוד היום!

הסיפור של אושר עד & GVK