בעולמות הייצור, שימור ואיכות מוצרי המזון, ישנה חשיבות עילאית לדיוק ולהקפדה מירבית, בייחוד בכל הקשור לחשיפה לטמפרטורות שונות. זאת לאור הדרישות המחמירות של משרד הבריאות, ומהחשש להתפתחות חיידקים ומזיקים אחרים בפרקי זמן קצרים, ועל מנת לשמר את איכות וטריות המוצרים ובמיוחד להאריך חיי המדף שלהם. לכן, יש צורך בשוק פריזר (או בלאסט צ'ילר) – מכשיר קירור מיוחד המסוגל לצנן ולהקפיא מוצרי מזון בפרק זמן קצר ביותר.

במקפיא רגיל, תהליך ההקפאה הוא ארוך יחסית ואינו מונע התפתחות חיידקים או שומר על טריות המוצר (לדוגמה בייצור פיתות, תהליך הקפאה איטי אינו שומר על הטריות ובהפשרה מתקבלת פיתה יבשה כפי שקורה לעתים קרובות במקפיא הביתי) אולם שוק פריזר מסוגל לצנן/להקפיא מזון תוך דקות אחדות ולהביא אותו למצב של הקפאה בתוך זמן קצרולהגיע עם ההקפאה עד ליבת המוצר.

כך ניתן לעמוד באופן מלא בדרישות משרד הבריאות לצינון מהיר של מוצרי מזון, ולהימנע מחשיפה לטמפרטורות שמסכנות את בטיחות ואיכות המזון. קירור מידי של המזון משמר אותו במצב של טריות, זאת מכיוון שהמזון לא נחשף לטמפרטורות גבוהות והוא מוקפא "כפי שהוא" ונצרך כטרי לפרק זמן ארוך יותר. היתרון הגדול של שוק פריזר, הוא היכולת שלו לפזר את האוויר הקפוא באופן מדויק במיוחד ולהביא לחדירת קור לעומק המוצר.

לחברת GVK ניסיון ייחודי של יותר מעשרים שנה בתכנון, הקמה, שדרוג ותחזוקה של מערכות קירור תעשייתיות – במיוחד בשוקי פריזרים ובלאסט צ'ילרים. המומחיות הייחודית של החברה באה לידי ביטוי בשני אספקטים חשובים כשמדובר בתהליכי ייצור תעשייתיים – עלויות החשמל ותפוקת מתקן הקירור וההקפאה.

חברת GVK פיתחה יכולות וכלים מתקדמים, באמצעותם תוכל להפיק הרבה יותר מהמתקן שלך: צריכה של 30% פחות חשמל (שוקי פריזר הנם מתקנים זוללי אנרגיה) או הספקה של לפחות 50% יותר כושר הקפאה. להמחשה: בשוק פריזר שמקפיא טונה אחת בשעה, לאחר השדרוג או התכנון של GVK תוכל להקפיא 1.5 טונות בשעה מבלי להוסיף הזנת חשמל!

זו המומחיות שלנו, כבר יותר מעשרים שנה, אנחנו יודעים כיצד להגדיל את כושר הקירור/ההקפאה אפילו ב-400 אחוזים ולחסוך משמעותית בהוצאות הקירור והאנרגיה שלכם.

יש לנו ניסיון רב עם לקוחות מתחום הקמעונאות, תעשיית המזון, מאפיות, בתי אריזה, תרופות ועוד. אנחנו מתמחים בבנייה מותאמת של המתקנים, כולל תכנון של גודל המקפיא, עוצמת המדחס, כמות סחורה קפואה לשעה ומערכות הבקרה, ובכך אנחנו יודעים "לתפור" את המוצר בדיוק לצרכי הלקוח.

המודל העסקי הייחודי שלנו מתבסס על התקשרות במודל ליסינג תפעולי לטווח הארוך. אנחנו יוצרים תמריצים משותפים לנו וללקוח, מתמקדים בשדרוג הציוד, תחזוקה מונעת ומספקים שקט תעשייתי ממושך, וזה מתורגם לחיסכון כספי ניכר בטווח הקצר והארוך: הלקוח מרוויח גם כאשר אנחנו מממנים את השבחת מערכות הקירור – וגם כתוצאה מההתייעלות האנרגטית לטווח הארוך.

חייבים שוק פריזר תעשייתי לעסק בהתאמה אישית? הגעתם למקום הנכון. עם ניסיון עשיר בתעשיית הקירור, נשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר. אם חשובה לכם תוספת התפוקה או שהייתם שמחים להוזיל משמעותית את עלויות האנרגיה שלכם. אם חשובה לכם זמינות של 24/7 ופריסה בכל הארץ, כי לעצור את תהליכי הייצור עולה הרבה כסף – צרו קשר כבר עכשיו

עשוי לעניין אותך גם...