כל צעד ראשון בחסכון אנרגטי מתחיל בבדיקה מקיפה של אופן צריכת אנרגיה בהווה וזאת, על מנת שניתן יהיה לבחון כיצד ניתן להתייעל בעתיד. הדבר נכון במיוחד בכל הנוגע במערכות קירור תעשייתיות הנחשבות למקור מרכזי לצריכת אנרגיה בענפים כמו מזון ורשתות שיווק, בתי מלון, חברות תרופות ועוד. חברת GVK , שמחזיקה בידע מקצועי ובניסיון רב שנים בתחום ניהול מערכות קירור תעשייתיות מציעה עבורכם ביצוע סקר אנרגיה מקצועי ומעמיק שיספק עבורכם תמונה מהימנה כיצד מערכות הקירור מתפקדות בהווה ומה ניתן לעשות על מנת לשפרן בעתיד.

תהליך סקר אנרגיה הוא הצעד המשמעותי לחסכון אנרגטי בתעשייה

תנו למומחים של GVK לעזור לכם בזה:
שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מה זה 'סקר אנרגיה'

סקר אנרגיה בודק לעומק את נתוני צריכת כלל האנרגיה במפעל או ארגון, וכן מנתח באופן מקיף את ביצועי כלל תשתיות האנרגיה שבו, תוך איתור צרכני האנרגיה העיקריים או ה'בזבזניים' ביותר.

סקר אנרגיה תשתיות אלה כוללות, בין היתר, מערכות קירור, מיזוג, תאורה, ואקום, חימום וקיטור ואוויר דחוס וכן מנועים, מכונות ייצור, ציוד ייעודי, מפוחים ומשאבות,  ויתר צרכני האנרגיה במפעל.

הסקר נערך במטרה לבצע אופטימיזציה ולהמליץ על צעדים אופרטיביים כחלק מתכנית התייעלות אנרגטית, אשר כוללת דוח כדאיות והערכה מדויקת לגבי זמן החזר ההשקעה.

עוד כלולים בדוח ניתוח מדוקדק של חלופות טכנולוגיות על יתרונותיהן, חסרונותיהן ומידת ישימותן, כפי שעולה מבדיקות מקיפות שמבוצעות על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, המצוידים במכלול כלי הניטור והבקרה הנדרשים.

 

מי צריך לבצע סקר אנרגיה

כל ארגון המעוניין לחסוך בצריכת האנרגיה, להתייעל ברמת ההוצאות השוטפות, באופן משמעותי, ולהפחית את עלויות הצריכה – צריך לבצע סקר אנרגיה.  בפרט, כאשר מדובר בארגון המחזיק במערכות קירור תעשייתיות הנחשבות למקור משמעותי לצריכה של אנרגיה. מכלול ההמלצות מתייחס תמיד גם לזמן החזר ההשקעה, בדגש על המלצות אופרטיביות והתמקדות בחלופות הכלכליות ביותר ללקוח.

 

חסכון אנרגטי, שיפור התפוקה ושמירה על איכות המוצר

באמצעות ביצוע של סקר אנרגיה מקיף ומקצועי, סולל הארגון המחזיק במערכות קירור תעשייתיות את הדרך למערכות קירור איכותיות ואמינות יותר המשפרות את התפוקה הקיימת או מובילות לחסכון אנרגטי ומבטיחות שמירה על איכות המוצרים.

בחברת GVK מעידים כי לקוחות שיישמו סקרי אנרגיה, הגיעו בסופו של דבר לחסכון של 50% ויותר במערכות הקירור שלהן.

 

מהם שלבי הביצוע של סקר אנרגיה

חברת GVK הפועלת משנת 2000 בתחום ההתייעלות האנרגטית במערכות קירור ומעניקה את שירותיה בפרישה ארצית, מבצעת סקרי אנרגיה לפי השלבים הבאים:

  • איסוף מקיף ושיטתי של נתוני צריכת האנרגיה, הציוד הטכנולוגי, המידע התפעולי והתפוקה במפעל.
  • סקירה יסודית ומיפוי מקצועי של תשתיות שמהוות את עיקר צרכני האנרגיה במפעל, באמצעות תכנית מדידות מקיפה.
  • מיפוי וסקירת כלל תהליכי הייצור והעבודה המתקיימים באופן שטף בארגון או במפעל.
  • איתור וזיהוי של מוקדי התייעלות פוטנציאליים.
  • ניתוח טכנו-כלכלי של הנתונים וריכוז המלצות התייעלות ישימות, הכוללות הערכת עלויות וזמני ההחזר לכל השקעה, בחינת מקורות מימון, ROE ומסקנות נוספות.

תוצאות הסקר מלוות בתרשימים, חישובים מדויקים, גרפים, טבלאות וצילומים, ומוצגים להנהלה במצגת מפורטת.

 

כיצד יכולה GVK לסייע?

חברת GVK מעמידה את הניסיון רב השנים והידע המקצועי שצברה על מנת לסייע למפעלים וארגונים לחסוך משמעותית בהוצאות האנרגיה במערכות קירור תעשייתיות.

GVK זאת, באמצעות ביצוע מקיף, שיטתי ויסודי של סקרי אנרגיה המאתרים את התשתיות ה'בזבזניות', אופטימיזציה של ציוד טכנולוגי, וכן תכנון והקמת מערכות קירור תעשייתיות המאפשרות חיסכון מרבי בהוצאות האנרגיה, בקרה מיטבית ומינימום תקלות.

השירותים שלנו מאפשרים לחברות וארגונים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ להשיג חיסכון משמעותי ומדיד בהוצאות האנרגיה, ולמקסם את התפוקה של מערכות הקירור התעשייתיות.

GVK מופיעה באתר משרד האנרגיה תחת 30 חברות התייעלות באנרגיה ואסקו. לצפייה לחצו כאן.

מה הם השלבים הבאים לאחר ביצוע סקר האנרגיה

ביצוע סקר אנרגיה הוא תנאי הכרחי להביא לשיפור במערכות הקירור התעשייתיות, אבל הוא לא תנאי בלעדי. חברת GVK היא היחידה בשוק המספקת שירות ניהול כולל של מערכת הקירור במודל של ליסינג תפעולי הכולל התקשרות ארוכת טווח – משלב התכנון, דרך הבנייה ו/או השדרוג ועד לתחזוקה שוטפת של מערכת הקירור. באמצעות מודל זה, זוכים לקוחות החברה להנות ממודל מימוני המאפשר ביצוע של סקרי אנרגיה, הקמה או שדרוג של מערכות קיימות ותחזוקה שוטפת ללא עלות נוספת, לצד התחייבות ליעד מדיד של חסכון באנרגיה או שיפור התפוקה, וחסכון משמעותי להוצאות הארגון.

 

בשורה התחתונה – אל תיכנעו לבזבוז יקר של משאבי אנרגיה במפעל, הפוגע בסביבה וברווחיות הארגון.

הוצאות אנרגיה גבוהות ממערכות קירור תעשייתיות אינן כורח המציאות – יש הרבה מה לעשות כדי למנוע אותן ולהתייעל.

צרו קשר עם חברת GVK עוד היום, ונציגינו ישמחו לתאם עמכם פגישת היכרות, ולהעניק לכם הצעת מחיר לביצוע סקר אנרגיה מעמיק, מקצועי ומקיף למערכת הקירור שלך. 

יחד נאתר את התשתיות הבזבזניות בארגון שלכם, נגיע לתכנית התייעלות ישימה וכלכלית ונצעיד את הארגון שלכם להתנהלות ירוקה, חסכנית ויעילה הרבה יותר!

 

עשוי לעניין אותך גם...