על מנת לספק עבורכם הגנה מלאה ומקיפה על מערכות הקירור והסחורה, הקמנו מערכת תוכנה מבוקרת בליווי מוקד מאויש. המערכת מנטרת, מסננת ומתריעה על ארבעה סוגי התראות עיקריים: עליה בטמפ', דלת פתוחה, אדם לכוד בחדר, בעיות או נפילת תקשורת.

המוקד המאויש עוקב אחר כל המערכות ובעת הצורך יוצר קשר עם איש הקשר הרלוונטי. שירותי המוקד של GVK מקנים לכם שקט נפשי וביטחון על ידי התחייבות מלאה להגנה על הסחורה, כולל השתתפות עצמית במקרה של נזק.

שירותי המוקד בזמינות מלאה

בעת רכישת שירותי מוקד 24/7, בכל מקרה של תקלה או בעיה, אתם מקבלים התראות באופן ישיר. את ההתראות ניתן לקבל באמצעות הודעה למכשיר הנייד או לוואטסאפ, שיחת טלפון אוטומטית או שיחה של מוקדן אנושי.

היתרונות המרכזיים בשירות זה:

  • חיסכון בעלויות בשל מניעת נזקים מוקדמים של אובדן או השמדת סחורה.
  • באמצעות זיהו תקלות בזמן אמת, זמן התגובה להגעת טכנאי והתראה עבור הלקוח הוא מהיר יותר.
  • באמצעות המערכת ניתן לתקן חלק מהתקלות בעת הזיהוי ע"י שליטה מרחוק.

צוות GVK

טלפון שירות