הקיץ כבר כאן, ובצירוף הקורונה ברקע, נוצר מצב המחייב אותנו לחשיבה חדשה ושונה על תפעול ותחזוקת מערכות הקירור התעשייתי. אמנם, הנטיה המסורתית היא לבטח עצמנו ע"י התקשרות עם חברה זמינה ואמינה המספקת שירותי תחזוקה למערכות קירור, אך אנחנו ב-GVK חושבים שהגיע הזמן לחשוב מחוץ לשוק פריזר וללכת על החלופה שתספק לכם מענה הרבה יותר מקיף, חסכוני ויעיל. הנה היא לפניכם.
בכל קיץ חוזר אותו הניגון: מערכות הקירור התעשייתי עובדות בשיא המרץ, מה שמוביל לבזבוז חשמל ולתקלות חוזרות ונשנות, שכאשר אינן מטופלות באופן יסודי ויעיל, פוגעות בסחורה וגורמות לאובדן הכנסה. בנקודה זו, בדרך-כלל פונה החברה המחזיקה במערכות קירור באופן יזום לאחת מחברות התחזוקה למערכות הקירור הקיימות בשוק, ומקבלת בחזרה הצעה מפתה.
הנה 5 סיבות מדוע תהיה זו טעות להענות להצעה, המשמרת את התפיסה של תחזוקת מערכות קירור ולעבור להצעה משתלמת בהרבה.
1. כי הלקוח לא צריך לנהל מערכות קירור
ההבנה הרווחת בשוק בין הלקוח לחברת התחזוקה, היא שחברת התחזוקה מטפלת בתקלות והלקוח מנהל את מערכות הקירור. הבנה זו מובילה לכך שחברות תחזוקה קיימות אולי יעשו עבודה טובה בטיפול בתקלה, אבל זו בהכרח תהיה עבודה נקודתית ולא בטוח שתשרוד לאורך זמן.
הסיבה לכך היא כי הלקוח יודע טוב מכולם כיצד לנהל את העסק שלו, אך הוא פחות בקיא בניהול מערכות הקירור שברשותו. וכך יוצא, שחברת התחזוקה נזעקת בדחיפות לטפל בתקלה חוזרת בעוד שטיפול מונע ע"י צוות מקצועי ומנוסה, שחי ונושם מערכות קירור, היה פותר את הבעיה באופן יעיל וחסכוני יותר.
GVK שוברת את המשוואה הזו ומציעה ניהול כולל של מערכות הקירור, המאפשר ללקוחותיה להתפנות ולעשות את מה שהם מבינים בו הכי טוב – ניהול העסק.
אנו מציעים לכם להעביר לידינו אחריות מלאה על תקינות המערכות שלכם ותפקוד יעיל שלהן לאורך זמן.
2. כי תחזוקת מערכות קירור לא חושבת בגדול
המשימה המרכזית של חברות המתחזקות מערכות קירור היא טיפול בתקלות. חברות אלו אינן חושבות בגדול ואינן מתחשבות במימוש האינטרסים של הלקוח. ניקח לדוגמה התנהלות של שתי חברות בשוק הישראלי ב"ימי קורונה". הראשונה, נהנתה מהקורונה, היקף הפעילות שלה גדל ומערכות הקירור שלה עבדו בהספק מקסימלי. השניה, סבלה מהקורונה, היקף הפעילות ירד ומערכות הקירור עבדו במינימום האפשרי.
שני מקרים מנוגדים לכאורה, אבל לשני העסקים צורך דומה – מתן מענה מקיף לצרכים שלהם, החורגים מטיפול בתקלה כזו או אחרת.
החברה הראשונה שהיקף פעילותה גדל, זקוקה לשקט תעשייתי ולידיעה שלמרות העומסים על המערכות, הן תעבודנה בצורה נקייה ולאורך זמן. סביר שהיא תגלה עניין גם בשיפור התפוקה של המערכות הקיימות, כדי לוודא שהן מסוגלות להכיל את היקף הסחורות הגדל.
החברה השניה שהיקף פעילותה קטן, זקוקה בדחיפות לפתרונות להתייעלות אנרגטית, כדי לקצץ בהוצאות המיותרות. יתכן גם שהיא הוציאה לחל"ת עובדים הקשורים בתפעול מערכות הקירור, ולכן, היא זקוקה לחברה חיצונית שתספק ניהול כולל ובטוח של המערכות, לפחות עד שהתמונה תתבהר.
בשני המקרים, חברות התחזוקה למערכות קירור הקיימות בשוק לא מספקות מענה מספק!
הפתרון שאנו מציעים רלוונטי לשני העסקים, בין אם המדובר בהפעלת מערכות הקירור בניצול מקסימלי ובאפס תקלות, ובין אם המדובר בהתחייבות להתייעלות אנרגטית וניהול כולל של המערכות.
3. כי טכנאי של חברת תחזוקה לא יודע לפתור את התקלה ביעילות לאורך זמן
בואו ניקח תרחיש אופייני,שבו הלקוח מזהה תקלה במערכת וקורא לטכנאי מטעם חברת התחזוקה. אם השרות ללקוח יעיל, הטכנאי זמין והטיפול בתקלה אינו מסובך מדי, קיימת סבירות שתוך שעות ספורות המערכת תחזור לתפקד. במונחי שוק, תרחיש זה נחשב ליעיל, אבל לא במונחים שלנו. האסטרטגיה המנחה אותנו היא של 0 תקלות. כלומר, חתירה לכך שהלקוח לא יצטרך לפנות אלינו בכלל. נשמע טוב מלהיות מציאותי? גם הלקוחות שלנו חשבו ככה, עד שנתקלו בתוצאות.
הדרך למימוש האסטרטגיה של 0 תקלות כוללת כמה מרכיבים משמעותיים.
הראשון, הפעלת מערכת KESEM 2000 – ממערכות השליטה והבקרה המתקדמות בשוק. המערכת מתממשקת עם כל מערכות הקירור הקיימות ומסוגלת לאתר את הבעיה עוד לפני שמתפתחת לכדי תקלה. השני, מנהלי מערכות הקירור של GVK הנחשבים לטובים בתחומם, מפוזרים בפריסה ארצית, ומספקים שרות של תחזוקה מונעת ולא רק טיפול בשבר (היות ואנחנו מנהלי המערכות, יש לנו אינטרס ישיר למנוע תקלות מבעוד מועד). ברגע שבמרכז השליטה והבקרה של החברה מזהה כי קיים חשש להתפתחות התקלה, מוזעק ללקוח מנהל המערכות ומתודרך על אופי התקלה עוד בדרכו למשימה, כך שהוא מגיע מוכן לתת את הפתרון.
בכך אנחנו מגדירים מחדש את הרף של יעילות בתחום, ויוצרים שקט תעשייתי וחסכון בסחורות ובמשאבים עבור הלקוח.
4. כי טכנאי מערכות קירור לא ישקיע כסף בעסק שלך, ולא יעזור לעסק שלך להרוויח
טכנאי מערכות קירור מתפרנסים מהתקלות של הלקוחות, בעוד שמנהלי מערכות קירור מתפרנסים מהשקט של הלקוחות שלהם. זו הסיבה מדוע כדאי למנהלי מערכות הקירור להשקיע ביוזמתם במערכות. GVK היא החברה היחידה בשוק הפועלת להשבחת מערכות קירור. כלומר, אנחנו רוצים להשקיע במערכות הקירור שלכם, ויחד – להנות מהתמורה. בכך, לא רק שאנחנו חוסכים לכם כסף, אלא גורמים לכם "להרוויח" באמצעות ההשקעה שלנו במערכות הקירור.
אתם בטח שואלים מה יוצא לנו מזה? פשוט מאד – כי זה כדאי לנו. השבחה של מערכות הקירור מאפשרת לנו לוודא כי המערכות הללו חסכוניות לאורך זמן. בכך, אנחנו מייצרים מודל מימוני, שנהנה מהחסכון ומאפשר לנו לבצע את ההשקעות במערכות הקירור. המצב שנוצר הוא WIN WIN לשני הצדדים – ללקוח ולנו. הלקוח זוכה בחברה המשקיעה במערכות הקירור שלו ומשביחה אותן, ובחסכון לאורך זמן במערכות משופרות ויעילות, ואנחנו זוכים ברווחים מהחסכון ובלקוחות מרוצים.
5. כי טכנאי מערכות קירור לעולם לא יתחייבו לתוצאות
טכנאי מערכות הקירור אולי יכולים להבטיח תוצאות, אבל האם הם מסוגלים להתחייב להן? ומה קורה אם ההבטחה לא מומשה? על זה נאמר כי ההבטחה שלהם כתובה על קרח (תרתי משמע). חברת GVK היא החברה היחידה שלא רק מבטיחה, אלא גם מתחייבת. ואצלנו -ההתחייבות חקוקה בסלע, או יותר נכון – כתובה בחוזה הנחתם בינינו ובין הלקוחות. ב-99% מהמקרים אנחנו עומדים בהתחייבות. ומה קורה ב-1% הנותר אתם שואלים? ובכן, אנחנו עוד לא נתקלנו בו, אבל גם אם הוא מחכה מעבר לפינה, ההתחייבות שלנו כוללת תשלום מכיסנו עבור ההפרש שהלקוח כביכול "מפסיד".
אחרי חמש הסיבות הללו אתם עדיין חושבים להזמין טכנאי מערכות קירור? בהנחה שלא, צרו איתנו קשר ונקפיץ את מערכות הקירור שלכם לרמה אחרת.