ביום שהבנו שהמודל של הליסינג התפעולי הוא גם רווחי וגם סביבתי

ליסינג

אחת הבעיות המרכזיות בענף מערכות הקירור היא ניגוד העניינים המובנה הקיים בין בעל המערכת לבין הטכנאי. בעוד שהראשון מעוניין במערכת שעובדת באופן רציף וללא תקלות, האחרון למעשה מרוויח מקריאות של תקלות ולכן אין לו אינטרס אמיתי לשמור על המערכת תקינה לאורך זמן.

זו היתה גם הבעיה שלנו כשמאז ומעולם הקפדנו על ביצוע של עבודה איכותית ומקצועית לשביעות רצון הלקוח – ועל חשבון היכולת שלנו להגדיל רווחים. ביום שנפל לנו האסימון החלטנו על שינוי המודל העסקי ובמקום לעבוד כטכנאי תחזוקה העוסקים בתחזוקת שבר, עברנו לעבוד בשיטת הליסינג התפעולי, המעביר את האחריות על ניהול מערכות הקירור לידינו.

רכבים

לאחר שלמדנו את המודל הבנו שקלענו לדעת חכמים עם חברות מובילות בעולם שעברו למודלים של שרות מלא ללקוח, כמו רולס רויס או יצרנית המדפסות זירוקס.

ואכן, ההצלחה ביצירת ערך משותף לנו, ללקוח, ללקוח הקצה ולסביבה לא איחרה לבוא.

מדוע המודל של הליסינג התפעולי נחשב לאיכותי ועדיף על מודלים קיימים אחרים? כנסו לקישור ותקראו על כך מתוך מגזין אקסטרה של דמרקר: